Діалог вищої та загальноосвітньої школи

У середині травня новообраний ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка В.Бугров провів зустріч із керівництвом столичних шкіл. Серед запрошених був заступник директора з виховної роботи Київського ліцею «Key school» Сорокін О.Ю.

Темою зустрічі стала не лише актуальна проблема дистанційної освіти у період карантинних обмежень (технічні, методичні та психологічні виклики), а й процес взаємодії школи та університету в системі "вихід — вхід" (перетворення випускника школи через стадію абітурієнта на студента-першокурсника). Окремо озвучувалася тривожна тенденція до погіршення якості викладання точних наук та брак відповідних кваліфікованих педагогів, проголошувалися наміри налагодження підтримки шкіл університетськими кадрами та ресурсами.

Приємно відзначити відкритість адміністрації університету та розуміння провідним вишем країни важливості навчання та збереження інтелектуальної молоді в межах України.

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Key School є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців школи.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Key School! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце