Інженерний тиждень у ліцеї

Початок лютого – час винахідників, майстрів та науковців. Усі учні миттєво перетворюються на майбутніх Ілонів Масків, з нетерпінням розробляючи якісь ідеї, які мають стати неабиякими відкриттями у майбутньому!

А поки повідомляємо головні новини Інженерного тижня в ліцеї:

  • ЛІЦЕЇСТИ НЕЗАБАРОМ СТВОРЯТЬ ВАКЦИНУ

Так-так! І її можна буде призначати від будь-якої хвороби. Ну..., можливо, якщо все піде добре... Бо старшокласники вже навчилися робити антисептики під пильним керівництвом М.В.Сакади.

Перша партія вийшла вдала (протестовано на однокласниках), отже, за потреби, наші учні можуть розвернути виробництво

  • РАКЕТИ ПОЛЕТІЛИ У КОСМОС

І сучасними винахідниками стали учні 3 і 4 класів..

Під чуйним керівництвом К.В.Аксеновського та за допомогою десятикласників відбувся запуск ракет. Ні, не міжгалактичних, але й у космос літали спочатку Білка зі Стрілкою. Тож це — лише перший крок. Бронюйте місця на наступний політ.

  • ЗАКЛАДАЄМО ОСНОВИ НОВОГО ВРОЖАЮ

Вихованці садка у передчутті весни уже розпочали польові роботи. Земля підготовлена, насіннєвий фонд перевірено, техніка — у робочому стані.

Ви тільки погляньте, з якою зацікавленістю малюки саджають майбутню зелень! Коли усе виросте і дозріє, обов'язково треба буде зайти і попросити, щоб пригостили...

  • ЦІКАВА ОПТИКА ДЛЯ МАЛЮКІВ

Діти полюбляють усе таємниче. А таємниці зусібіч оточують допитливе дитинство. Потім діти йдуть до школи, з'являється підступна наука фізика, яка розвіює усі чари за допомогою важких формул.

Та боятися і сумувати не варто! Краще — одразу пояснювати дітям, як влаштований наш світ. Саме тому у садочку гралися із тінями. Малюки виготовили саморобний пристрій для утворення світлового ефекту. А крім того, повторили геометричні фігури, користувалися ножицями та фігурними діроколами.

  • ЛАНДШАФТНИЙ ДИЗАЙН В ЛІЦЕЇ

"Шестикласники створили три проекти ландшафтного дизайну японського сухого саду, — розповідає Н.М.Височинська. — Ландшафтний дизайн, ландшафтна архітектура — мистецтво, яке перебуває на межі трьох напрямків: з одного боку — архітектури, будівництва та проектування (інженерний аспект), з іншого боку — ботаніки та рослинництва (біологічний аспект) і, нарешті, в ландшафтному дизайні використовуються відомості з історії (особливо — з історії культури) та філософії". Під час роботи учні використали основні принципи і елементи створення японського саду: можливість усамітнення і споглядання, обмежений простір і панорамний вид, старовина, вода та рослини, каміння, праця людей...

  • ДОСЛІДЖУЄМО ЛЕГЕНІ, ЩОБ БУТИ ЗДОРОВИМИ

Третьокласники продовжують знайомство з таємницями людського організму. Вони не просто вивчають органи системи дихання, а створюють власні системи.

Працювати в групах цікаво й весело завдяки невтомній О.М.Устиновій. А ще веселіше демонструвати результати роботи та спостерігати за роботою легенів.

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Key School є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців школи.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Key School! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце