Наші дошколята на карантині: “Граємось і навчаємось!”

В садочку Святошинської гімназії вихователі завжди лишаються професіоналами — людьми, які допомагають дітям радіти життю, гратися і розвиватися. А під час карантину ми маємо ще одну задачу — допомогти батькам.

В цьому пості ви знайдете підбірку завдань, які на тому тижні наші наймолодші гімназисти виконували вдома, і фото з місця подій. Математика, розвиток дрібної моторики, а також аплікації та орігамі додадуть вашим дітям натхнення, а батькам — вільного часу.

Стежте за оновленнями на нашій сторінці, ми будемо звітувати про найрізноманітніші ідеї та їхнє втілення із вихованцями садка.

Ліплення: розвиток дрібної моторики

Пластилін чи солоне тісто — ці матеріали однаково добре справляються із задачею розвитку дрібної моторики. Кілька порад із ліплення:

Замість ліпити складні фігури (предмети, квіти чи тварини) дайте дитині вдосталь дослідити сам матеріал — нехай розминає пластилін, скочує його в бубочки, робить “млинці” і прикрашає його дрібними предметами;

Якщо малюк вже знайомий з буквами та цифрами, їх можна легко та цікаво повторювати, виліпивши з пластиліну чи солоного тіста. А «лабіринти» та доріжки, якими потім можуть блукати іграшки чи їздити машинки, здатні захопити дитину надовго.

Математика: розвиток дрібної моторики

Ваш розумник чи розумниця вже знає цифрі і вміє рахувати в прямому і зворотному порядку в межах 10-20? Вміє співвідносити кількість із числом? Тоді саме час закріпити набуті знання вдома, і повправлятися у лічбі.

Для лічби згодиться будь-що: природні матеріали, дрібні предмети, іграшки, квасоля, намистинки. А ще набір цифр від 0 до 9, який можна виготовити власноруч разом із малюком (заодно й дрібну моторику потренуємо).

Поки дитина викладає цифровий ряд, зверніть увагу, з якими символами виникають труднощі. Додатково повторіть ці цифри, наприклад, в нагоді може стати широка таця із манкою, де малюк залюбки писатиме пальчиком цифри та букви.

Коли цифровий ряд готовий, запросіть дитину розкласти під цифрами відповідну кількість предметів: це можна зробити як купкою (співвідношення кількості із числом), так і парами предметів (формування уявлення про парні та непарні числа).

Щоб ця вправа ще довго цікавила малюка, пропонуйте для лічби кожен раз різні предмети.

Аплікація, орігамі

Папір завдяки пластичності є ідеальним матеріалом для гри та розвитку. Його можна:

Згинати, різати ножицями, м’яти чи рвати — це дітям не лише цікаво, а й корисно, бо такі заняття також розвивають дрібну моторику і творчі здібності.

А ще вони  вчаться орієнтуватися за схемою та працювати за зразком.

Менторство — это миссия, которая требует от человка самоотдачи и любви к своей работе.

Именно поэтому наши менторы не являются просто классными людьми, учителями или преподавателями. Они скорее наставники, которые помагают гимназистам расти личностно и социально.

Главным заданием менторов в Key School является мотивация детей к постоянному самосовершенствованию.

Показателем эффективности наставничества виступает уровень качественных изменений в развитии учеников школы.

Мотивация

Основную часть своего времени менторы проводят с детьми, мотивируя их собственным примерам.

Если для своего ребенка ви хотите развития, если мечтаете для него про друга-наставника, которые будет помагать в достижении желаемого результата, присоединяйтесь к обучению в Key School! И это станет полезным и продуктивным периодом жизни Вашего ребенка.

Забронировать место