Тоддлер у системі Монтессорі

Слово «toddler» у перекладі з англійської означає «самостійна дитина», і це слово в англомовних країнах використовують для дітей 2-3 років. У цьому віці дитина вже впевнено ходить, що робить її більш самомтійною і менш залежною від дорослих.

Завдання тоддлер-групи – допомогти малюкові розвинути цю самостійність у всіх сферах його життя, емоційно і соціально відокремитися від мами та інших важливих дорослих, відчути себе окремою значимою людиною, яка дуже важлива і потрібна цьому світові, і може впоратися зі складними завданнями, які постають перед нею з дня у день.

Тоддлер-група Монтессорі: що це і навіщо?

За своєю суттю тоддлер-група – це адаптаційна група для дітей від 2 до 3 років, де вони поступово звикають бути в дитячому садку окремо від мами.

За час перебування в тоддлер-групі Монтессорі-педагоги допомагають вашій дитині освоювати такі навички:

Самостійність

Самостійність і основи самообслуговування, які підвищують упевненість в собі. Діти самі одягаються і роздягаються, самі вибирають собі заняття, самі прибирають за собою матеріали після заняття, вчаться витирати за собою розлиту воду і прибирати робоче місце.

Навички спілкування

Навички спілкування з чужими дорослими. У сім'ї дитина вчиться спілкуватися тільки з близькими дорослими – мамою, татом, бабусею, але, як правило, у неї немає необхідності налагоджувати стосунки із рештою світу, поки поруч є мама. Тоддлер-група сприяє розвитку навичок спілкування з іншими дорослими, за рахунок чого зростає рівень довіри дитини до світу і зменшується страх чужих людей.

 

 

 

 

Усвідомлення потреб

Навички усвідомлення своїх потреб і вміння повідомити про них. Це здається природним, проте далеко не всі діти вміють зрозуміти і повідомити про те, чого вони хочуть або чого потребують. Багато дітей не можуть відрізнити відчуття голоду від спраги, не можуть розпізнати бажання відпочити або сонливість, ще не розпізнають вчасно бажання сходити в туалет - і, як наслідок, не можуть підійти до дорослої людини і сказати про те, чого вони потребують. У тоддлер-групі дитина опановує навички розпізнавання власних потреб, педагоги вчать її встановлювати контакт зі своїм організмом і повідомляти про свої потреби дорослому.

Предмети побуту

Навички використання простих предметів побуту. Діти в тоддлер-групі вчаться використовувати ножиці, клей, пензлик, молоточок; вчаться обходитись із книгами і розуміти картинки; освоюють деякі предмети домашнього побуту: ложку, чашку, миску, тарілку, каструлю тощо.

Поведінка в колективі

Навички поведінки в колективі. Не секрет, що діти егоцентричні, і якщо вони ростуть в сім'ї, де немає інших дітей, потім їм досить непросто пристосуватися, коли вони потрапляють у компанію однолітків. У тоддлер-групі діти вчаться враховувати інтереси інших, відстоювати себе і свої інтереси, говорити «Ні» і приймати відмови інших, дотримуватися встановлених правил, просити про допомогу і цікавитися тим, що роблять інші, не втручаючись при цьому в їхню роботу.

Підбиваємо підсумок

Багато батьків помічають, що характер дитини після року змінюється, на жаль, не на краще. Малюк стає більш активним, менш слухняним і менш «зручним» для мами. Це цілком природні процеси, а вік тоддлера – не простіший за підлітковий період. Якщо підліток бунтує проти ставлення до нього як до дитини, то дитина-тоддлер бунтує проти ставлення до неї як до немовляти. Монтессорі-педагогіка вміє знайти підхід до тоддлерів-бунтарів, розглядаючи тоддлер-групу як інший рівень свободи дитини.

Ця свобода не має нічого спільного зі вседозволеністю. Це свобода приймати рішення і вибирати предмети або заняття; це свобода розпоряджатися своїм часом і своїм тілом; це прищеплення понять гідності та поваги – до себе і інших людей. І це перший крок до самостійності і справжньої свободи!

Здесь будет размещен новый контент...

Вы можете изменить его на контент, который вам нужен прямо сейчас или позже.

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Key School є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців школи.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Key School! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце