ДЕКАДА ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ НАУК У ЛІЦЕЇ

Протягом 1 – 10 грудня 2022 року в Ліцеї "КІ СКУЛ"  відбувалася декада природничо-математичних наук. Учні 5 – 11 класів могли засвідчити свої знання та глибше поринути у чарівний світ природи і цифр.  

Наприклад, чи бачили ви, як ми дихаємо? Упевнені, що ні! А от восьмикласники на уроці біології детально вивчили цю тему разом із Ю.О.Чорною. Вивчили, зробили макет дихальної системи людини і... Навіть страшно казати — їхні макети по-справжньому дихають і це можна побачити!  

А от К.В.Аксеновський переконаний, що все нове – це давно забуте старе. І коли учні 10 класу на уроках фізики щиро дивуються якомусь фізичному явищу, учитель нагадує їм, що вони вже давно про це знають. Тільки... трохи підзабули. Тоді у класі за принципом броунівського руху формуються змінні групи учнів, у яких вирішуються складні задачі, демонструються цікаві експерименти і проводяться важливі досліди.  

Є.В.Борис влаштувала для учнів 7 класу справжню математичну регату. Школярі вдосталь порозважались та відпочили від щоденних вправ (формул, теорем, графіків та іншої "точної" інформації). "Інколи гра — це саме те, що потрібно для перезавантаження та відкриття другого дихання під кінець семестру", — переконана Єлизавета Віталіївна. Як видно із фото, учні із нею погоджуються!

Уроки біології в Ліцеї "КІ СКУЛ" завжди цікаві. І не лише тому, що їх проводить Є.Б.Ткаченко, який уміє розмовляти зі зміями та знає хімічний склад усіх кактусів, що у нього ростуть. На цих уроках завжди можна відчути себе молодим науковцем і щось таке утнути! Наприклад, цього разу юні палеонтологи з 9 класу збирали черепаху з окремих фрагментів. Майже вийшло!!! На наступній декаді природничо-математичних дисциплін ліцеїсти цю черепаху таки зберуть до кінця! Довго? — Але ж це черепаха...  

Учні 7 класу на уроці фізики віртуально відвідали незвичне місце — детективне бюро "Архімед". Як з'ясувалось, учені-фізики своєю науковою працею частенько допомагали розплутувати надскладні шахрайства та злочини. Ісаак Ньютон впродовж 30 років працював наглядачем монетного двору і допоміг викрити десятки фальшивомонетників! Семикласники дізналися ще багато цікавого з життя відомих науковців. І самі встигли трохи побути детективами. Дякуємо А.Б.Демчук! 

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Key School є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців школи.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Key School! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце