Зміна експозиції у галереї ліцею

Шестикласники вивчали японські паттерни і традиційний одяг Японії. Протягом дистанційних уроків та після повернення до стін школи учні створили стильну колекцію зображень "камон" ("мон"), що є обов'язковим елементом на традиційному вбранні японців.

Ліцеїсти працювали в техніці "туш/перо,заливка", яка вимагає акуратності та зосередженості. І це вдалося!!!

Одяг японських воїнів не залежав від сезону та завжди був темних кольорів. Головною ознакою самурая були герби (мони), які нашивали на верхнє кімоно (хаорі) в 5 місцях: на плечах, рукавах і спині. Мон передавався у спадок разом із іменем. В якості мона слугували схематичні зображення, які одночасно вважалися талісманом для свого власника.

Традиція носити шовкові кімоно, нашаровуючи їх один на одного, прийшла до Японії з Китаю. Японці переосмислили її і сформували своє уявлення про красу. Так був започаткований традиційній костюм, який складається з 12 кімоно, що одягаються одне на одне. Такий спосіб вбирання досі можна зустріти на деяких офіційних церемоніях. Орнаментів, які використовуються в японському текстилі, неймовірно багато. Більшість з них прийшли з давнини, дбайливо зберігаються і передаються нащадкам. Досить часто для фарбування тканин за допомогою трафаретів (техніка називається "катадзоме") використовують трафарети, вік яких налічує не одне століття...

Дякуємо Н.М.Височинській за мистецтвознавчий коментар та чудові роботи, виконані разом із учнями.

Між іншим, живопис Ренесансу теж незабаром експонуватиметься в ліцеї, оскільки 8 клас уже розпочав створювати галерею творчих робіт із цієї теми.

Але наш Ренесанс має свою особливість: учні мали поєднати портретних героїв із рисами автопортрету.

Портрет — це завжди складно, тим більше живописний!

"Леонардо зронить скупу сльозу, дивлячись на наші роботи", — самокритично зауважували учні. Можливо, це так і є, проте ліцеїсти старалися і ви з легкістю впізнаєте шедеври, які їх надихнули!

Менторство — это миссия, которая требует от человка самоотдачи и любви к своей работе.

Именно поэтому наши менторы не являются просто классными людьми, учителями или преподавателями. Они скорее наставники, которые помагают гимназистам расти личностно и социально.

Главным заданием менторов в Key School является мотивация детей к постоянному самосовершенствованию.

Показателем эффективности наставничества виступает уровень качественных изменений в развитии учеников школы.

Мотивация

Основную часть своего времени менторы проводят с детьми, мотивируя их собственным примерам.

Если для своего ребенка ви хотите развития, если мечтаете для него про друга-наставника, которые будет помагать в достижении желаемого результата, присоединяйтесь к обучению в Key School! И это станет полезным и продуктивным периодом жизни Вашего ребенка.

Забронировать место