Зміна експозиції у галереї ліцею

Шестикласники вивчали японські паттерни і традиційний одяг Японії. Протягом дистанційних уроків та після повернення до стін школи учні створили стильну колекцію зображень "камон" ("мон"), що є обов'язковим елементом на традиційному вбранні японців.

Ліцеїсти працювали в техніці "туш/перо,заливка", яка вимагає акуратності та зосередженості. І це вдалося!!!

Одяг японських воїнів не залежав від сезону та завжди був темних кольорів. Головною ознакою самурая були герби (мони), які нашивали на верхнє кімоно (хаорі) в 5 місцях: на плечах, рукавах і спині. Мон передавався у спадок разом із іменем. В якості мона слугували схематичні зображення, які одночасно вважалися талісманом для свого власника.

Традиція носити шовкові кімоно, нашаровуючи їх один на одного, прийшла до Японії з Китаю. Японці переосмислили її і сформували своє уявлення про красу. Так був започаткований традиційній костюм, який складається з 12 кімоно, що одягаються одне на одне. Такий спосіб вбирання досі можна зустріти на деяких офіційних церемоніях. Орнаментів, які використовуються в японському текстилі, неймовірно багато. Більшість з них прийшли з давнини, дбайливо зберігаються і передаються нащадкам. Досить часто для фарбування тканин за допомогою трафаретів (техніка називається "катадзоме") використовують трафарети, вік яких налічує не одне століття...

Дякуємо Н.М.Височинській за мистецтвознавчий коментар та чудові роботи, виконані разом із учнями.

Між іншим, живопис Ренесансу теж незабаром експонуватиметься в ліцеї, оскільки 8 клас уже розпочав створювати галерею творчих робіт із цієї теми.

Але наш Ренесанс має свою особливість: учні мали поєднати портретних героїв із рисами автопортрету.

Портрет — це завжди складно, тим більше живописний!

"Леонардо зронить скупу сльозу, дивлячись на наші роботи", — самокритично зауважували учні. Можливо, це так і є, проте ліцеїсти старалися і ви з легкістю впізнаєте шедеври, які їх надихнули!

Менторство — це місія, яка вимагає від людини самовіддачі та любові до своєї роботи.

Саме тому наші ментори не є просто класними людьми, вчителями чи викладачами. Вони радше наставники, які допомагають гімназистам зростати особистісно і суспільно.

Головним завданням менторів у Key School є мотивація дітей до постійного самовдосконалення.

Показником ефективності наставництва виступає рівень якісних змін у розвитку учнів і вихованців школи.

Мотивація

Основну частину свого часу ментори проводять з дітьми, мотивуючи їх власним прикладом.

Якщо для своєї дитини ви прагнете розвитку, якщо мрієте для неї про друга-наставника, який допомагатиме у досягненні бажаного результату, долучайтеся до навчання у Key School! І це  стане корисним і продуктивним періодом життя Вашої дитини.

Забронювати місце